Як монетизувати свій блог експерту: відповідає засновник Ed-tech компанії 0-100 Владислав...

Монетизація, заробіток, дохід, гроші, прибуток.. Ми вже настільки звикли до того, що звідусіль вживають ці слова, що часто пропускаємо їх повз вуха. Надіюся, цю...

Як автоматизувати лідогенерацію

Лідогенерація стала невід'ємною частиною успішної бізнес-стратегії в сучасному світі та виступає як потужний інструмент, що дозволяє компаніям шукати, залучати та утримувати потенційних клієнтів. Важливо розуміти,...

Що таке Google E-A-T та чому він важливий

Google E-A-T - це скорочення від "експертності, авторитетності та надійності" (англ. Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness). Це термін, який використовується Google для опису якості контенту в...

Google: обмеження Googlebot у 15 Мб

Google додав рядок до своєї документації Google про те, що Googlebot може сканувати перші 15 МБ вмісту у файлі HTML або підтримуваному текстовому файлі,...

AMP: фактор ранжування в Google?

AMP може позитивно впливати на інші фактори ранжування, такі як швидкість, але чи він сам по собі є фактором? Читайте далі і дивіться, що...

Де Google не дозволяє використовувати функції штучного інтелекту

14 березня Google опублікував свою політику забороненого використання GenАІ, в якій зазначено, де вам не дозволено використовувати його функції АІ для створення контенту та...

Поради Google стосовно hreflang

У середині тижня Джон Мюллер з Google відповідав на запитання про hreflang на трансляції SEO Office Hours. Ось деякі з ключових моментів: hreflang вимагає точної співпадіння...
Атрибут Alt

Alt-текст фактор ранжування в Google?

Якщо ви хочете, щоб ваш веб-сайт був помітнішим в пошукових системах, вам слід звернути увагу на такий аспект як alt-текст. Alt-текст - це описовий текст,...

Як Google AdSense впливає на позиції сайту в Google

Google AdSense - це рекламна програма для веб-сайтів, яка дозволяє веб-мастерам заробляти гроші на своїх сайтах, показуючи рекламні банери. Однак, на додаток до заробітку,...

Фактори ранжування: Nofollow Links

Посилання є одним з основних елементів SEO, а nofollow-посилання можуть бути цінним ресурсом для будь-якої стратегії посилань. Що таке nofollow-посилання? Nofollow-посилання - це посилання, до яких...

Influencers в SEO

Існує безліч способів залучення трафіку на ваш сайт, однак найбільш ефективним є SEO. Але, як правило, оптимізація для пошукових систем може бути трудомісткою і...

Як соціальні медіа впливають на 71% покупців

Соціальні медіа відіграють важливу роль у впливі на рішення покупців. Згідно з дослідженням, проведеним The Manifest, 71% покупців заявили, що соціальні медіа вплинули на...

Основні фактори ранжування Google в 2023 році

В пошукових системах, таких як Google, є багато факторів, які впливають на ранжування веб-сайтів. Навіть якщо ви знаєте всі фактори, то їх вплив може...

Чому 301 Redirect важливий фактор в Google

301-Redirect - це метод перенаправлення користувачів та пошукових роботів зі старої URL-адреси на нову. Це зроблено для того, щоб зберегти цінність вмісту та посилань,...

П’ять порад щодо оптимізації відео для підвищення конверсії

Відео - це потужний інструмент для приваблення уваги відвідувачів лендінгу. Використання відео може допомогти підвищити конверсію на сторінці. У цій статті ми поділимося з...

Як оптимізувати сторінку під блок «Люди також питають» в Google: випадки...

Що таке блок "Люди також питають" в Google? Блок "Люди також питають" (People Also Ask, PAA) - це блок з питаннями, пов'язаними з запитом користувача...

Google: вплив тега lastmod в XML-карті

Google опублікував запис в блозі, в якій пояснюється, як використовувати тег lastmod в XML-карті сайту. Цей тег вказує дату та час останнього оновлення сторінки...

Google: об авторах контенту, лінках та Disavow Links Tool

Авторитетний автор статті не додасть пару позицій в пошуку Google знову підтвердив, що відмовився від авторства, коли спілкувався з веб-мастерами на Reddit. Google також заявив,...

A/B тестування: Вплив видалення SEO тексту з сторінок Ecommerce категорій

Як наявність SEO текста на сторінках Ecommerce категорій впливає на позиції в пошукових системах та конверсії? Результати тестування, досить цікавий і можуть бути корисними для...

П’ять речей, які вам потрібно знати про оптимізацію контенту у 2023...

В 2023 році оптимізація контенту буде вимагати більшої уваги до деталей, щоб забезпечити високу якість вмісту для користувачів та пошукових систем. Ось п'ять речей,...