3D marketing | AR | VR | Metaverse | 3D

Бізнес отримує більше прибутку, коли він інтегрує нові трендові технології у свої виробничі та маркетингові стратегії.

Комунікація бренду зі споживачем є вкрай важливою для бізнеса. Вона постійно потребує візуальних та технологічних інновацій, які можуть утримувати увагу клієнтів і викликати їх лояльність.

Цьому допомагає 3D маркетинг. Це новий напрямок, який поєднує технології, маркетинг, блокчейн, контент і в цьому поєднанні створює чудову можливість для бізнесу залучати нових клієнтів і заробляти гроші, створюючи нову форму доданої вартості.

NFT. BLOCKCHAIN. AR. VR. МЕТАСВІТ. Усі трендові терміни в одному — 3D маркетинг!

3D-маркетинг – це використання цифрового контенту при створенні та просуванні продукту. Цифровим контентом є 2D або 3D-графіка, яка простим способом допомагає, розважає та утримує увагу споживача на продукті. Це створює нову форму доданої вартості та чудову можливість залучення нових клієнтів.

3D маркетинг – тренд десятиліття

Навіщо бізнесу впроваджувати 3D-маркетинг?

Сучасний споживач – це імерсивний споживач. Він хоче ВЗАЄМОДІЇ з продуктом. Він хоче ЗАНУРЮВАТИСЬ в продукт. Імерсивному споживачеві важливо задовольнити свої потреби за допомогою імерсивних товарів. Вже недостатньо подивитися на товар на картинці в інтернет-магазині, щоб прийняти остаточне рішення про покупку — він хоче спробувати цю пральну машину у себе вдома в реальному вигляді і в реальному розмірі в ДВА КЛІКА за 30 секунд. Вже недостатньо просто уявити, якою буде його майбутня квартира, коли він може у віртуальній реальності походити по ній, побачити якість стін, підлоги та помилуватися видом з вікна на всі 360. Вже вже недостатньо просто вчитися з друкованих книг, коли він може в буквальному сенсі взаємодіяти з 3D-контентом у процесі навчання.

61 % клієнтів віддають перевагу інтернет-магазинам, які пропонують опцію примірки товару у доповненій реальності. Сторінки продуктів, які пропонують AR і 3D, призвели до збільшення середнього розміру замовлення на 13% і збільшення доходу на 21%. (джерело — Retail Customer Experience and BigCommerce data)

Сьогодні бізнес, з одного боку, і споживач, з іншого, мають справу з доповненою та віртуальною реальністю, метавсесвітом, NFT і блокчейном. З точки зору споживача, все це можна об’єднати одним великим словом — IMMERSIVE. З точки зору бізнесу — КОНТЕНТ-ТЕХНОЛОГІЯ.

39% великих глобальних організацій використовують технології VR/AR, щоб полегшити навчання в симульованих середовищах і таким чином значно знизити витрати на навчання співробітників і швидше підвищити їх професійні навички.

Паралельно з реальним сектором товарів і послуг спостерігається зростання створення, використання та купівля/продаж цифрового контенту із залученням споживачів до цифрової гейміфікації. В основі всього цього лежить блокчейн, де цифрова гейміфікація означає зростання популярності концепції метавсесвіту, а основу купівлі/продажу цифрового контенту складають невзаємозамінні NFT-токени.

Ви ще не там?!
Ваш бізнес уже втратив кілька мільйонів доларів!

Сьогодні, як ніколи, цифровий світ, ігри та реальний світ тісно пов’язані.

Імерсивність запрошує споживача змішати реальний світ з елементами гри, зануритися в соціально-економічні процеси та фінансові операції в цифровому середовищі. Для бізнесу це означає, що необхідно шукати можливості для просування та продажу своєї продукції не лише на полицях фізичного магазину, а й у віртуальному. Отже, виробникам взуття вже недостатньо продавати 100 мільйонів пар кросівок на рік у своїх роздрібних мережах. Маркетинг потрібно налаштувати так, щоб принаймні ще 10 мільйонів пар кросівок було продано як NFT, оскільки лише у 2021 році люди витратили щонайменше 200 мільйонів доларів на предмети метавсесвіту. І виробники цих предметів є справжніми бізнесменами, а не геймерами чи 3D-дизайнерами.

3D маркетинг – тренд десятиліття

Метавсесвіт — це новий цифровий ринок для бізнесу, де працюють лише закони 3D-маркетингу!

3D-маркетинг дає можливість бізнесу:

  • Створювати візуальні 3D-інструменти, за допомогою яких споживач приміряє товар вдома чи на роботі, в реальному розмірі та формі за 30 секунд.
  • Генерувати прибуток, оцифровуючи свої продукти чи послуги, і виходити на нові ринки, щоб продавати їх (у вигляді цифрового вмісту чи активів) у метавсесвіті чи іншому цифровому середовищі.
  • Створювати програми лояльності з використанням 3D-контенту, які залучають споживача до взаємодії з продуктом і тим самим збільшують час контакту та повторні покупки.
    Створювати віртуальні цифрові світи (метавсесвіт) і залучати до них споживачів.
  • Навчати свого клієнта, працівника чи студента інтерактивним та захоплюючим методом.
  • Занурювати споживача в минуле чи майбутнє, створивши 3D-світ у віртуальній реальності.

Маркетинг та економіка набувають нової форми, головним атрибутом якої є 3D та ІММЕРСИВНІСТЬ

Імерсивність виражається контентом, з яким взаємодіє споживач. В основі всіх інструментів і в цілому ефективності створення 3D маркетингових кампаній лежить 3D Production та IT development. 3D Production забезпечує розробку, створення та графічну візуалізацію всього контенту, який саме і створює цей ефект занурення та залучення споживача до продукту чи послуги бренду. IT програмування, у свою чергу, забезпечує працездатність інструменту та можливість простої активації контента споживачем.

Інструменти 3D-маркетингу, які бізнес може використовувати у своїй стратегії:

  • Технологія доповненої реальності.
  • Технологія віртуальної реальності.
  • Метасвіт. Створення власного ігрового мета-простору або використання наявних мета-платформ для продажу там товарів чи послуг.
  • NFT. Створення продукту у візуально-цифровому вигляді та його подальший продаж з використанням невзаємозамінного токена.
  • Гейміфікація. Залучення споживача до ігрової механіки з брендом.

3D маркетинг – тренд десятиліття

3D-маркетинг — це абсолютно нова форма реалізації маркетингових задач по залученню та утриманню клієнтів, яким потрібні імерсивні способи задоволення своїх потреб. Ось чому все більше і більше комерційних організацій вже використовують або планують імплементувати у свій бізнес технології віртуальної або доповненої реальності.

Автор статті.
Чигиринський Артем
СЕО ADVIN. AR | VR | 3D для брендівЧигиринський Артем